“Good on paper, Shit on Grass”
Hvordan ser virkeligheden egentlig ud som ny mentaltræner i en fodboldklub? Onsdag d. 24/6 – 2026 kl. 20:00 – 21:00 vil vi invitere jer til fyraftensmøde. Ved sidste fyraftensmøde gik tiden alt for hurtigt, så vi har været så heldige at sportspsykologisk konsulent Mette Spangsberg og Jeppe Laursen vil lave en part 2 med den sportspsykologisk konsulent i praksis. Mette har arbejdet som sportspsykologisk konsulent siden 2013 og siden 2022 fuldtid på Sønderjyskes Fodboldakademi. Jeppe arbejder sammen med Mette i Sønderjyskes fodbold akademi. Derudover er han i Haderslev talentcenter, hvor han begår sig fodboldpigemiljø og deres ishockeymiljø. Udover har han forløb med atleter indenfor sportsgrene som atletik, håndbold og kunstskøjteløb. Det bliver et oplæg der handler om, hvad der sker når virkeligheden rammer og du står som ny i jobbet som mentaltræner og skal finde dine ben og stå i en meget omskiftelig fodboldverden
🗓️ Dato: Onsdag d. 24. Juni 2026
🕗 Tid: 20:00 – 21:00
💰 Pris: Gratis for medlemmer // 50 kr. for ikke-medlemmer
Vi glæder os til at se jer online🙌

